niedziela, 5 września 2021

Dieta Carnivore - mięsożerna - Tydzień 1

 W poprzednim wpisie o tygodniu 0 wspominałem o swoich aktualnych objawach autoimmunologicznych oraz innych związanych z moją chorobą Sjogrena, Hashimoto itd. Kolejny tydzień będzie już tym właściwym, gdzie całkowicie skupiam się na diecie karniwora, czyli lodówka jest poczyszczona, jedynie zostają mniejsze ilość warzyw i owoców dla innych domowników. Raczej nie będzie dla mnie problemem inne jedzenie, ale to się zobaczy. Mam nadzieję że nie będę miał silnych pragnień na cukry itd.

Poniżej dostawa 17kg wołowiny grass fed, głównie zrazowa, karkówka i ossobuco:


Poprzedni tydzień nie był zły, to dopiero był wstęp, ale zauważyłem, że mój poziom energii był stały, żadnych skoków jak po cukrze.

Fakturka za mięso ok 768 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz