piątek, 17 września 2021

Tydzień 2 - uzależnienie od cukru jednak daje o sobie znać

 Coś mnie podkusiło by jeden dzień trochę sobie odpuścić i jak zwykle w takich sytuacjach bywa przesadziłem. Niestety, ale w cale nie jest tak łatwo przestawić się na dietę wyłącznie mięsną, jak po tygodniu spróbowałem trochę słodkiego na pożegnanie lata w towarzystwie to tak mnie skręciło na więcej, że mocno przesadziłem i nawet wieczorem trochę pobolewał mnie brzuch. Następnego dnia był również silny zjazd samopoczucia, typowy crash. Myślałem że kiedyś odstawiając słodycze jestem wolny od cukru, ale w sumie zastąpiłem go owocami, więc zawsze jego podaż występowała w mojej diecie.

Zauważyłem również, że reakcja była dość znacząca co by sugerowało, że organizm jest bardziej czuły a cukier, tak jakby spadła trochę jego tolerancja. Czyli z jednej strony mam zwiększone chęci na cukier, typowy syndrom odstawienia, nawet jeśli był w postaci owoców czy węglowodanów z ziemniaków, ale mimo wszystko było to znaczące źródło w żywieniu. Pozostaje tylko wyciągnąć wnioski i przetrwać ten początkowy okres, później powinno być już łatwiej.

Mimo wszystko w ciągu tygodnia zauważyłem poprawę stanu prawego oka, tzn nie tworzyła się żółtawa wydzielina i nie były podrażnione oczy i kącik, który był dość czerwony z suchości. Dodatkowo w kolejnej dostawie zobaczę czy pakiety, które są trochę tańsze będą lepszą opcją np rosołowy, bo niestety na razie rabatów nie ma z sklepu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz