piątek, 24 września 2021

Tydzień 3: kolejne zakupy mięsa

 Kolejne zakupy mięsa, jak widać koszty są spore, ale staram się kupować najlepszej jakości. 

Doskwiera oczywiście monotonia i ciągłe ciągoty do zwykłego jedzenia, szczególnie słodkiego, czyli to co myślałem na początku czyli odstawienie cukru jest największym dla mnie problemem. Co ciekawe biegunek praktycznie nie mam, nie ma problemów w łazience o czym raportuje wiele osób na diecie carnivore.

Pozostaje mi kontynuować dietę, gdyż ogólnie czuje się dobrze, stały poziom energii, brak bólu głowy, nawet wydaje mi się mniej mi potrzeba snu. Oczywiście czuję że organizm przestawia się z węglowodanów na tłuszcze i czasem nie ma się tyle energii, ale wtedy jem mięso czy rosół i sytuacja się polepsza. W moim przypadku powoduje to ciągoty i muszę z tym walczyć.



Myślę że jeszcze z miesiąc i będzie czas na jakieś badania krwi, raczej nie spodziewam się konkretnych zmian, ale może jakieś elementy się poprawią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz