piątek, 19 stycznia 2024

Moje zdrowie update styczeń 2024

 Praca i wiele innych obowiązków sprawiły że nie miałem czasu prowadzić bloga, chciałbym jednak napisać kilka zdań na temat carnivore. Aktualnie czuje się o wiele lepiej niż na diecie roślinnej czy standardowej. gdzie mięso jest tylko dodatkiem. Aktualnie 80% mojej diety to mięso, chciałbym 100% ale przyznam że było to trudne do utrzymania ze względu na ciągoty do słodkiego. Długi czas odbijałem się od pełnego carnivore przez jakiś czas i kilku dni przerwy na jakieś inne posiłki. Moim celem jest zmniejszenie udziału czegokolwiek poza mięsem gdyż wyraźnie czuję różnicę. Jak jestem tylko na carnivore brain fog znika, poczucie energii jest stałe, czyli nie ma crashu po jedzeniu jak przy cukrach itd. Szybciej się regeneruję i potrzebuję mniej snu. Dieta działa ale wymaga przynajmniej w moim przypadku sporo samokontroli, na szczeście z czasem maleją ciągoty, więc łatwiej to kontrolować. Odnośnie przeciwciał bez zmian, nadal je mam, ale różnica w samopoczuciu i symptomach jest przeogromna na plus carnivore.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz